Przypominam o naborze na nowego redaktora ( KLIK ) oraz konkursie na nagłówek ( KLIK ) !

czwartek, 10 lutego 2011

Ankieta na redaktora.

Otóż to poszukuję jeszcze jednej redaktorki do mojego bloga.
Wymyśliłam więc ankietę, która pomoże mi znaleźć kogoś odpowiedniego.
Jest na niej kilka pytań, oto one:

1.Jak masz na imię ( nazwisko nie jest mi potrzebne ) i ile masz lat ?
2. Ile masz SP ( osoby poniżej 500 SP, nie zostaną przyjęte ) ?
3. Czy masz przynajmniej trochę SD na konkursy ??

Proszę się zgłaszać pod tym postem i od razu podać odpowiedzi do ankiety :)

NABÓR JESZCZE TRWA ! CZEKAM NA WIĘCEJ ZGŁOSZEŃ !

4 komentarze:

  1. zg się
    1.Jestem Marlena mam 15/16lat
    2.Mam 1851sp
    3. Mam sd jak nie to doładuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Jestem Zuzia i mam 11 lat .
    2.Mam 2088 star punktów.
    3.Oczywiście , że mam :)


    zuzia991

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Jestem Ada,a le mowią na mnie Andzia lub Zbychu i mam 14 lat.
    2.Mchmm ... teraz są poziomy i mam 42
    3.Tak :)
    A i mój nick na stardoll to bogi0015 < mam doświadczenie w prowadzeniu bloga o takiej tematyce>

    OdpowiedzUsuń